DOENER! Jeroen van der Marel

resultaatgericht, enthousiast, flexibel en leider.

doener3Carriere:

Masterfoods Veghel

Het echte verkoopvak leer je hier !

Fabrikant en verkoopmaatschappij van o.a. Mars, M&M's, Snickers en Twix.

Functies in 11 jaar:  Rayonvertegenwoordiger, Binnendienstmedewerker, Groothandelvertegenwoordiger en National Accountmanager. Belangrijkste klanten: Superunie en grote zoetwarenorganisaties.

 

Lekkerland Nederland B.V.

Opbouwen en integreren van organisaties en bedrijven hier mogen uitvoeren !

Groothandel in conveniencegoederen (zoetwaren, rookwaren, dranken en gemaksartikelen) en Europees marktleider. Het op- en afbouwen van de distributiecentra en integreren van buitendiensten was een belangrijk leermoment.

Functies in 4,5 jaar: Verkoopdirecteur Nationaal Convenience, Verkoopdirecteur DC Waddinxveen, Krimpen a/d IJssel, Wieringerwerf . Eindverantwoordelijk voor nationale klanten zoals benzinemaatschappijen. Later is dit aangevuld met de commerciële eindverantwoordelijkheid van diverse regionale distributiecentra.

Kwik-Fit Nederland B.V.

Retail is fantastisch en bij Kwik Fit weten ze hoe !
Marktleider in de markt van autoservice (o.a. banden, uitlaten, onderhoudsbeurten en APK-keuringen). Retailen is een fantastisch vak en bij Kwik-Fit heb ik de kans gehad dit te mogen leren en mede een bijdrage te kunnen leveren aan de verdere ontwikkeling van het resultaat van de onderneming.

Functies in 5,5 jaar: Directeur Retail. Eindverantwoordelijk voor de afdelingen marketing, stocks en audit, customer services, service center en productontwikkeling. Nieuwe concepten ontwikkeld zoals Kleine en Grote onderhoudsbeurt en mechanisch onderhoud. In het laatste jaar mede invulling en uitvoering gegeven aan een grote reorganisatie van de interne- en de filiaalorganisatie.

Van der Sluijs Groep Retail B.V.

Verantwoordelijkheid en flexibiliteit kenmerken mij 

De Van der Sluijs Groep is de grootste onafhankelijke brandstoffenleverancier in de Benelux.

Functies in 2 jaar: Directeur Retail. Verantwoordelijk voor een tweetal ketens van benzinestations (bemand onder het merk AVIA en onbemand onder het merk ANWB). De eerste periode kenmerkte zich door opbouw en cultuurverandering van beide organisaties en groei van het netwerk. Na accordering van het strategische plan heb ik mijn bedrijfsonderdelen gereorganiseerd en zijn deze verkocht.